| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
Bever
|
Posted: Thu Sep 28, 2006 9:47 am Post subject: Kortrijk is calling |
|
|
| Ik ben van Kortrijk, en zie dit spel wel zitten. Jammer genoeg niemand te vinden die geïnterresseert is in dit spel. Woon je rond Kortrijk, of ergens in West-Vlaanderen, zet hier dan iets neer. |
|
| Back to top |
|
 |
Kwintus5
|
Posted: Thu Nov 09, 2006 7:24 pm Post subject: |
|
|
Heyz, Ik woon in Opwijk! Beetje ver van Kortrijk hoor, maar ik zit met hetzelfde probleem.  |
|
| Back to top |
|
 |
Greed
|
Posted: Fri Nov 10, 2006 7:35 pm Post subject: |
|
|
| Doet Jeugdhuis Reflex (nog) niets? |
|
| Back to top |
|
 |
sara
|
Posted: Thu Nov 16, 2006 6:06 pm Post subject: |
|
|
Good news for people from Kortrijk: Baba Yaga and jeugdhuis reflex will both be starting with demo's and tournaments for Wow tcg!!
greetings,
Sara |
|
| Back to top |
|
 |
sara
|
Posted: Thu Nov 16, 2006 6:13 pm Post subject: |
|
|
and for Opwijk: in Opwijk there is no tournament organiser (for the moment) but if Aalst is not too far for you, you could always go to stripwinkel Hermelijn!
kind regards,
Sara |
|
| Back to top |
|
 |
Fashion
|
Posted: Sat Nov 18, 2006 9:17 am Post subject: |
|
|
Hey , ik ben van Sint-Pieters-Leeuw en ik vroeg me af of hier in de buurt mensen zijn die het spel ook spelen , of er een plaats is in de buurt waar er mensen samenkomen om vriendschapelijke matches te spelen ?
ikzelf ga binnen een paar uur proberen een starter of 2 en een paar boosters te bemachtigen
maar ik zit nog met een vraag of twee , waar kan ik van die bescherm plastiekjes kopen voor WoW TCG ??
en welke soort winkels verkoopt deze Starters , booster en raid expansions ?? kan je het gewoon verkrijgen in de lokale krantenwinkel ?
Vriendelijke Groet ,
Joeri ! |
|
| Back to top |
|
 |
Jann

|
Posted: Tue Nov 21, 2006 9:57 am Post subject: |
|
|
Hello Joeri,
You could try going to specialized Game Stores in your area, there should be others you can play & trade with, and they have protective sleeves, deckboxes & other accessories available. Two stores close to your area are Mishra's Playground in Halle (Ninoofsesteenweg 104, 1500 Halle - 02/361.58.53) and M-Paradise (Rue St-Guidon 76, 1070 Anderlecht - 02/527.24.21).
The product should be available there, as well as in any DreamLand stores.
Have fun with the WoW tcg!  _________________ Jann Brys
Organized Play Coordinator
Intrafin n.v. |
|
| Back to top |
|
 |
nightbringer
|
Posted: Sat Nov 25, 2006 12:06 pm Post subject: |
|
|
| Bij de Ironbreakers in Kortrijk zijn er ondertussen ook enkelen gestart. Ook in Baba Yaga en Albion zijn spelers te vinden. |
|
| Back to top |
|
 |
rinci
|
Posted: Mon Jan 22, 2007 1:17 pm Post subject: |
|
|
| Fashion wrote: | Hey , ik ben van Sint-Pieters-Leeuw en ik vroeg me af of hier in de buurt mensen zijn die het spel ook spelen , of er een plaats is in de buurt waar er mensen samenkomen om vriendschapelijke matches te spelen ?
ikzelf ga binnen een paar uur proberen een starter of 2 en een paar boosters te bemachtigen
maar ik zit nog met een vraag of twee , waar kan ik van die bescherm plastiekjes kopen voor WoW TCG ??
en welke soort winkels verkoopt deze Starters , booster en raid expansions ?? kan je het gewoon verkrijgen in de lokale krantenwinkel ?
Vriendelijke Groet ,
Ik zie dat er hier nog mensen van de streek vlaams brabant zijn die WOW spelen, wij zijn hier met zen twee, en zijn steeds geintreseerd om met meerde te spelen, regio Halle - lennik
Joeri ! |
|
|
| Back to top |
|
 |
Outpost
|
Posted: Thu Apr 12, 2007 11:32 am Post subject: outpost |
|
|
| misschien zie je het wel zitten om tot in outpost te komen ? check www.outpost.be voor data ! |
|
| Back to top |
|
 |
Agrum20
|
Posted: Thu Jan 24, 2008 11:43 am Post subject: wow |
|
|
yo, ik ben van halle en speel wow tcg, ik ken mensen van gooik die het ook spele en mensen uit lennik enz, dus als je zin hebt in een matchke, laat me weten(kennethpaelinck307@hotmail.com)
| rinci wrote: | | Fashion wrote: | Hey , ik ben van Sint-Pieters-Leeuw en ik vroeg me af of hier in de buurt mensen zijn die het spel ook spelen , of er een plaats is in de buurt waar er mensen samenkomen om vriendschapelijke matches te spelen ?
Vriendelijke Groet ,
Ik zie dat er hier nog mensen van de streek vlaams brabant zijn die WOW spelen, wij zijn hier met zen twee, en zijn steeds geintreseerd om met meerde te spelen, regio Halle - lennik
Joeri ! |
|
|
|
| Back to top |
|
 |
|